Hotel Breukelen is geopend

Van der Valk Hotel Breukelen is (deels) geopend en hanteert aangepaste maatregelen. Graag vragen wij u rekening te houden met de aangescherpte maatregelen om uw gezondheid en die van onze medewerkers te kunnen waarborgen. Wij hopen u dan ook snel te mogen verwelkomen voor een veilig en vertrouwd verblijf in Hotel Breukelen.

Wij danken u voor het begrip en het vertrouwen in ons hotel.

Bekijk onze aangepaste maatregelen


Veilig en Vertrouwd bij Van der Valk Hotels

 


 

Veilig en vertrouwd

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen metmede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op onze receptie via +31(0)346 265888.


 

Restaurant 

Uiteraard volgen wij de richtlijnen vanuit het RIVM en de door het kabinet genomen maatregelen. 

Hotelgasten
Als hotelgast kunt u bij ons weer heerlijk genieten van eten & drinken. Het ontbijt is voor hotelgasten weer in een uitgebreide buffetvorm. De lunch en het diner zijn à la carte. Ook bieden wij onze hotelgasten contactloze roomservice aan.

Externe gasten
Vanaf 1 juni ontvangen wij ook weer heel graag gasten van buitenaf.  Een reservering is verplicht en we zullen met tijdsloten gaan werken. Hierover wordt u geinformeerd bij het reserveren. 
Om te reserveren willen wij u vragen om telefonisch contact op te nemen via; +31(0)346-265888

Voor alle tafelreseveringen gelden onderstaande maatregelen: 

  • Wij werken met waarschuwingsstickers en vragen u deze te volgen.
  • Wij vragen u om op 1,5 meter afstand van elkaar te wachten tot onze host u een tafel wijst.
  • U kunt met maximaal 2 gasten aan tafel of een gezamenlijke huishouden tot maximaal 6 personen.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Om voldoende afstand te behouden serveren wij uit met gepaste afstand via bijzettafels waarna u zelf uw bestelling kunt pakken.
  • Roomservice is mogelijk voor zowel gerechten als drankjes. 

 

Fitness & Wellness

De fitness zaal en de wellness ruimte zijn tot september gesloten. De gezondheid van onze hotelgasten staat te allen tijde op nummer 1 en om dit te kunnen garanderen zijn deze hotelfaciliteiten tijdelijk niet beschikbaar.

U kunt het binnenzwembad wel bezoeken door vooraf een tijdslot te reserveren. Bij het inchecken wordt u geïnformeerd over de beschikbare tijden en kunnen wij direct een bezoek voor u inplannen. Ook in deze ruimtes gelden aangescherpte protocollen voor reiniging en hygiëne.

  • Het binnenzwembad is exclusief geopend voor hotelgasten met  een overnachting.
  • De openingstijden van het zwembad kunnen afwijken van de standaard openingstijden. 

 

Vergaderingen & werkplekken

Voor de mensen die niet meer op kantoor kunnen werken hebben we de ideale oplossing: hotelwerken. Huur één van onze Deluxe kamers als flexwerkplek en geniet van de rust, koffie en heerlijke snacks. Bekijk snel de mogelijkheden en kosten.


Veelgestelde vragen

Mag Van der Valk hotel Breukelen als hotel en restaurant geopend zijn?
Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om als hotel geopend te zijn. Eet- en drinkgelegenheden in het restaurant ten behoeve van onze hotelgasten mogen geopend zijn. Het à la carte restaurant is daarom voor hen geopend. Voor gasten van buitenaf blijft het à la carte restaurant en Live Cooking buffetrestaurant tot 1 juni gesloten om uw gezondheid te kunnen waarborgen.

Vanaf 1 juni kunnen wij maximaal 30 gasten tegelijkertijd in het restaurant ontvangen. Een reservering is verplicht en we zullen met tijdsloten gaan werken. Hierover wordt u geinformeerd bij het reserveren. 

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel Breukelen veilig?
Van der Valk Breukelen neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd kunt worden. 
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 
Ja, als hotelgast mag u gebruik maken van het restaurant. Wij hanteren hier aanscherpte maatregelen om uw bezoek in ons restaurant zo veilig mogelijk te laten verlopen. Het à la carte restaurant is geopend maar het Live Cooking buffetrestaurant is gesloten om uw gezondheid te kunnen waarborgen. 

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
Ja, u kunt via de receptie roomservice bestellen op uw hotelkamer. U kunt onbijt en diner op uw hotelkamer laten brengen.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Het binnenzwembad is geopend voor hotelgasten. Wel dient er vooraf gereserveerd te worden voor een zwembadbezoek. Dit kunt u bij aankomst doen of u kunt hier vooraf voor reserveren bij de receptie via +31(0)346 265 888 of via receptie@breukelen.valk.com 

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, vraag bij de receptie naar de mogelijkheden. 

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
Bij een refundable rate kunt u uw reis gratis annuleren of wijzigen tot 10 uur op de dag van aankomst. In geval van een non-refundable boeking kunt u in principe de reis niet annuleren. Voor vragen hierover kunt u contact opnemen met het hotel via receptie@breukelen.valk.com of bellen naar +31(0)346 265 888.

Kan ik op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen als ik verkouden ben of hoest?
Wij vragen u contact op te nemen met het hotel via receptie@breukelen.valk.com of te bellen naar +31(0)346 265 888.